Minden világok legjobbika

2010.09.03. 23:00 - címkék: - komment

Komolyan már, emberek, nyolc éve a szakmában, két szakvizsga és egy doktori fokozat birtokában százötvenegyezer-négyszázötven forintot kapni fizetésképpen az tényleg milyen már, most én komolyan ennyit érdemlek? Én olyan okos voltam és ügyes és próbálok keveset rinyálni és sok szakirodalmat olvasni a képességeimhez mérten és sose megyek haza a munkaidő vége előtt és szabadidőmben képzésekre járok a saját pénzemből és egész emberséges vagyok meg lelkiismeretes, és komolyan ez ennyit ér? Halál komolyan szerintetek én havi 150 rugót érek? Már a Westendben is vannak ennél drágább cipők, a Váci utcáig el se kell menni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása