Just the basic facts

2009.11.04. 16:15 - címkék: - 2 komment

isolde: - Rájöttem, hogy ebben az évben semmit sem csináltam, csak dolgoztam. Voltam három napot Nápolyban, de akkor is esett az eső, és ennyi. Szabim alatt a PhD-mat írtam, vagy azon szorongtam, vagy a szememet műtötték. Azelőtt, régen én bulizni jártam, koncertekre, moziba, kiállításra, régen nekem hobbijaim voltak, regényt fordítottam, novelláim jelentek meg nyomtatásban, érdekelt a bányászat története... Idén meg semmit sem csináltam, sehol sem voltam, csak dolgoztam.
S: - Nem igaz, hogy semmit, voltál Suzanne Vega koncerten. 
E: - És el szoktál járni a barátaiddal.

Ez a probléma a kognitív pszichoterapeutákkal, nem lehet nekik rendesen rinyálni, állandóan a valósággal vannak elfoglalva. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása