2009.11.03. 18:20 - címkék: - komment
Hazafelé jövet meg azon gondolkodtam, hogy az életem egykrónikus intermittáló jutalomhiányos szindróma, és vajon hogy éltem én túl valaha egyetlen novembert is. Ezen az utóbbin komolyan annyira elgondolkodtam, hogy megnéztem a blogomban, hogyan, persze, nem kaptam választ, többnyire szenvedtem, csokis sütit ettem, néha moziba jártam, esetleg koncertekre, vagy bulizni (honnan volt erre időm-pénzem, ki tudja). Azonban látványosan végigkövethető irodalmi karrierem hamvába holta, amennyiben 2005 novemberében két novellám jelent meg nyomtatásban, 2006-ban a blogkönyv, 2007-ben pedig a valaha reményteljes írónőt egy holland laborban találjuk, ahol DNS-mintákat genotipizál.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása