Songs in red and grey

2009.08.07. 21:34 - címkék: - 3 komment

Igen fárasztó hetem volt, nyaram, évem, de most már csak vasárnap dolgozom, azután pedig két hétig szabin leszek. Sajnos a szabadságomat szemészhez-rohangálással, ügyintézéssel, és a védésem miatti szorongással fogom tölteni, amely remélhetőleg mintegy mellékhatásként legalább tudományos cikkek olvasgatásával is társul néha. Meg leszek egy napot a Szigeten, szakmailag és emberileg is. Szóval már előre rinyálok, hogy nem az az igazi szabi lesz ez, de azért, valamilyen. 

Viszont elmentem ma a pedikűröshöz, és a szabadság örömére szokásos színtelen / francia manikűr helyett a "Got the Blues for Red" nevű árnyalatot választottam kézre és lábra egyaránt. Piros, szeretem. 

 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása