Parfüm

2009.04.24. 11:42 - címkék: - 8 komment
Arról akartam még írni felháborodottan, hogy kb egy héttel húsvét után akaratom ellenére meglocsoltak, és ez mennyire borzasztó, holott nyilván csupán jószándék és hagyománytisztelet vezérelte az illető urat. Egy páciens volt, teljesen beszámítható, felelőssége teljes tudatában jött a kölnivel és mondta, hogy most meglocsol, én pedig udvariasan kértem, hogy ne tegye, mert nem szeretném, kérem, ne tegye, nem szeretném, majd az utolsó tíz centin már kissé fel is emeltem a hangomat és elhajoltam, mert még hosszú nap állt előttem, amit nem akartam kölnitől illatozva tölteni ráadásul napokkal húsvét után, de esélytelen voltam, így is rám fújta. Gondolom, amikor a nők azt mondják, "Nem", akkor az valójában azt jelenti, hogy mégis akarják, csak kicsit húzódoznak. És akkor megvilágosodott előttem a szép népszokás mögöttes értelme, tudniillik fiatal nőkre akaratuk ellenére ráspriccelünk valamit, és minél inkább tiltakoznak, annál jobb, hát mi a szexuális abúzus és a nők jogainak sárba tiprásának tökéletes szimbóluma, ha nem ez? Szavazati jogunk van, pilóták lehetünk és sebészek, de évente egyszer azért emlékeztetnek minket arra, hogy ha egy férfi spriccelni akar, az ellen nincs szavunk. Ha most feministaszakos bölcsészhallgató lennék,magyar népszokások szexuálpszichológiájából írnám a szakdolgozatomat, bár gyanítom, hogy valaki ezt már rég megírta.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása