What Would Leslie Winkle Do

2009.01.21. 18:49 - címkék: - 6 komment

Rájöttem, hogy az otthonomban tapasztalt szenzoros depriváció túlaktiválja a stimulusfüggetlen idegrendszeri hálózatomat, a disszertáció írásához pedig a másik, stimulusfüggő hálózat működése is megfelelő mértékben szükséges, ezért bejöttem a munkahelyemre írni, és írtam is gyorsan egy csomót. Különben érdekes lehetett régebben ugyanez internet nélkül írógéppel. És biztos vagyok benne, hogy akkoriban is 70-150 oldalt kellett írni, biztos indigóval, öt példányt, hogy minden opponensnek lehessen küldeni. A grafikonokat meg mi, megszerkesztem műszaki rajzban? Szerencsés embernek kell éreznem magam.

Egyébként nem a disszertációírás ment az agyamra, nem is a fenti (egyébként rém izgalmas) témából írom, hanem rengeteg The Big Bang Theory-t néztünk. "Singing is neither an appropriate vocation, nor avocation for you, and if you disagree, I'd recommend you have a CAT scan to look a tumor pressing on the cognitive processing centers of your brain." Így akarok beszélni mostantól.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása