Breaking

2008.11.14. 16:31 - címkék: - 14 komment

Mindenféle rendkívülimód magvas gondolataim is vannak az emberekről és az életről és az univerzumról, meg a zsidókról (a gasztronómiájukról, nyugi), de most kérem, árulja el nekem valaki, mi az isten az a "fagyasztott vajastészta"? Melyik az? Külön-külön értem én a szavakat, tudom, melyik művelet a fagyasztás, tudom, mi a vajastészta, tudok olyat csinálni is, de itt az a feloldhatatlan ellentmondás, hogy a boltokban nem látok ilyet, a receptekben meg igen. Vagy az ugyanaz, mint a fagyasztott levelestészta? De a levelestészta meg a vajastészta nem ugyanaz! Akkor valami egyébmás titkos néven szerepel az intersparos hűtőládákban, amely évezredes titok anyáról lányra száll, de nekem elfelejtették elárulni? Vagy honnan veszi az a sok szakácskönyv- meg receptblogíró a fagyasztott vajastésztát? Megcsinálja otthon a vajastésztát, lefagyasztja, felengedi?? Mi az? Hogy néz ki? Milyen színű dobozban van? Mi van ráírva???

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása