Szörny, pénz, borscs

2008.03.18. 16:09 - címkék: - 2 komment

Még olyanok történtek, hogy hirtelen felindulásból megírtam a regényem első jelenetét, illetve másik hirtelen felindulásból felépítettem a legóvárosomat szombaton anyáméknál. Benzinkút, tűzoltóság, kertvárosi lakóház, valamint gyanús épület forgatható parabolaantennával és walkie-talkie-s emberekkel. Kéne valami hatalmas legó-godzilla vagy king-kong, és akkor lerombolhatná jól.

Találkoztam a barátnőimmel is hétvégén, akiknek minden bizonnyal az agyára mentem, mert iszonyú morcos voltam és undok, amiért mindenki Thaiföldön nyaral meg lakást vesz, csak nekem van összesen négyezer forintom hó végéig. Illetve, már nincs annyi, mert felét elköltöttem mozira, viszont klassz volt a film (Eastern Promises), remek gengszterfilm a londoni orosz maffiáról. Vigo Mortensen egészen máshogy néz ki, mint szokott, cseppet sem jóképű, hanem idióta haja van, agyon van tetoválva és meggyőzően hozza a tehetséges, feltörekvő bűnöző szerepét, Naomi Watts továbbra is szép, és a sok orosz étel meg zene meg a jellegzetes családon belüli kommunikáció (megrugdossuk felnőtt fiunkat a földön) nagyon érdekes hangulatú filmet eredményez. Kicsit féltem Cronenbergtől, de semmi kiemelkedően undorító nincs a filmben. Jó, van egy kicsit naturális köldökzsinór-elvágás, meg egy eszméletlenül brutális verekedés, meg egy "a hulla ujjait levágjuk, hogy ne tudják azonosítani"-jelenet, de ezenkívül semmi. Ja, meg a film első kettő percében borotvakéssel elvágják a fiatalember torkát a borbélyszékben, de erre már immúnis* lettem így a Sweeney Todd után. Nézzétek meg, jó.

*Tudtátok, hogy ezt így kell írni? Harminc évig abban a hitben voltam, hogy rövid u, de nem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása