No cure for cancer

2008.01.10. 20:31 - címkék: - 9 komment
Persze, elkerülhetetlen, hogy bizonyos mennyiségű pszichoterápiaelmélet-tanulás után az embernek ne jusson eszébe Denis Leary. Régi, de örökérvényű, a Tovább után magyarul.

God.. "I'm just not happy. I'm just not happy. I'm just not happy because my life didn't turn out the way I thought it would." Hey! Join the fucking club, ok!? I thought I was going to be the starting center fielder for the Boston Red Socks. Life sucks, get a fucking helmet, allright?! "I'm not happy. I'm not happy." Nobody's happy, ok!? Happiness comes in small doses folks. It's a cigarette or a chocolate cookie or a five second orgasm. That's it, ok! You cum, you eat the cookie, you smoke the butt, you go to sleep, you get up in the morning and go to fucking work, ok!? That is it! End of fucking list! "I'm just not happy." Shut the fuck up, allright? That's the name of my new book, "Shut the Fuck Up, by Doctor Denis Leary. A revolutionary new form of therapy." I'm gonna have my patients come in. "Doctor, I.." "Shut the fuck up, next!" "I don't feel so.." "Shut the fuck up, next!" "He made me feel so much better about myself, you know? He just told me to shut the fuck up and nobody had ever told me that before. I feel so much better now." Whining fucking maggots.

Istenem… „Boldogtalan vagyok, boldogtalan vagyok. Boldogtalan vagyok, mer’ nem úgy alakult az életem, ahogy kellett volna.” Hé! Csatlakozz a klubhoz, baszd meg! Én például a Boston Red Socks középpályása akartam lenni. Az élet szar, vegyél egy kurva sisakot, rendben? „Boldogtalan vagyok, boldogtalan vagyok.” Senki sem boldog, vágod? A boldogság kis adagokban jön, emberek. Egy szál cigi, egy csokis süti, vagy egy ötmásodperces orgazmus. Ez minden, világos? Elélvezel, sütit eszel, bagózol, alszol, felkelsz reggel és mész munkába, világos? Ez minden! Lista vége! „Boldogtalan vagyok.” Fogd be a pofád, rendben? Ez az új könyvem címe: „Fogd be a kurva szádat – írta doktor Denis Leary. Egy forradalmian új terápia.” Bejönnek a betegeim, és kezdik: „Doktor, én…” „Fogd be a kurva szádat! Következő!” „Néha úgy érzem…” „Fogd be a kurva szádat! Következő!” „Annyira jól éreztem magamat utána, tudja? Azt mondta nekem, hogy fogjam be a kurva számat, és eddig senki sem mondott nekem ilyet. Annyival jobban érzem magam.” Kibaszott rinyáló köcsögök.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása