I'm sick but I'm beautiful

2006.09.04. 15:55 - címkék: - komment
Hazajöttünk a nászútból, ahol voltak esős napok is, voltam beteg (igazság szerint még mindig nem kapok levegőt az orromon), és egyszer skorpió is volt a szobánkban, de nagyon jól éreztük magunkat. Csomó könyvet kiolvastam, amikről majd itt mesélek, gyönyörű napbarnított vagyok, megnéztük a helyi nevezetességeket, hajókirándultunk, és rengeteg kalamárit ettem. Sajnos a horvát konyha még mindig rettenetes, mindenhol ugyanazt a háromféle ételt lehet kapni, a gombakrémlevesbe is vegetát tesznek, és ezen nem sokat segít az sem, hogy legalább négyféleképpen tudják elnevezni a fasírozottat. Egy teljesen normális étteremben pl. olyan négy évszak pizzát kaptam, amin volt 1 szelet gépsonka, 2 karika szalámi, 1 marék fagyasztott zöldségkeverék, aminek épp csak felengedni volt ideje a sütőben, egy darab sprotni (az a kis konzerv füstölthalacska) és kettő szem magozatlan olajbogyó. Sebaj. Szóval jó volt, majd teszek fel képeket, voltunk bányában is, ahol nagyon féltem, pedig valójában csak egy múzeum alagsora volt. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása