2006.01.21. 21:36 - címkék: - komment
Ma legalább hat ember mondta (a betegeket leszámítva), hogy az utóbbi napokban ok nélkül ingerült/életunt/lehangolt/kiüresedett, ami megnyugtató, mert ezek szerint nem az én rendszeremben van a hiba.

Ha a nagymamának a feje fáj,
és az egész család ideges,
és az alsó lakó felkopog,
mert a felesége beteges,
nem kell félned, hiszen a válasz nem vitás:
itt a frontátvonulás.
/KFT/


Valamint többen mondták, hogy fogytam, és hogy jó seggem lett. Mivel mindannyian nők voltak, hihetőnek hangzik. Valóban lefogytam egyébként úgy kb 4 kg-t két hónap alatt*, a titok nyitja(i) a "kalóriaszegény menü" ebédre (főtt hús párolt répával, többnyire), este nem eszünk szénhidrátot, heti 0-4 aerobik, és eleinte hipoxitrainerre is jártam, de aztán megelégeltem. Hat év orvosi egyetem és rengeteg fogyókúra után sajnos még mindig azt gondolom, hogy úgy lehet lefogyni, ha az ember 1. kevesebbet eszik, 2. többet ugrál vagy fut. (Persze, le lehet fogyni csupán az 1. alkalmazásával is, csak akkor csúnya lesz az ember.)

* Az adat nem pontos, mert a mérlegünk attól függően mutat más és más eredményt, hogy a parketta melyik részére tesszük, úgyhogy lehet, hogy csak két kilót fogytam, vagy hogy híztam hármat.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása