2005.07.25. 16:18 - címkék: - komment

Reagáltam is egyébként az elmúlt egy hét kudarcsorozatára, és ez alatt nem feltétlenül kizárólag hisztirohamot kell érteni. Az esetismertetésemet kicsit átírtam, beleírtam még pár részletet, meg egy frissen megjelent közleményt, hogy a szkeptikus számára is világos legyen a kapcsolat füvezés és skizofrénia között. A Galaktika szerkesztőjének írtam egy kedves levelet, hogy légyszi, ha már volt olyan csodálatosan kötelességtudó, hogy elolvasta, akkor elárulná-e csupán irodalmi fejlődésem érdekében, hogy milyen ellentmondó momentumokat talált, mert még lelkes kezdő vagyok, aki bölcs mesteri szóra áhítozik, de persze nem válaszolt semmit. Megkérdeztem a hvg-t, tizenkettedik lettem a goldenblogon, ami azért elég jó szerintem.
Ma reggel meg kiderült, hogy újabb logisztikai fiaskó miatt megint három ember munkáját végzem. Csak az tart életben, hogy nem is olyan sokára lesz, hogy beszállunk egy taxiba, kimegyünk a reptérre, ott felszállunk egy repülőre, aztán egy másikra, aztán egy taxiba, aztán egy buszra, aztán egy kompra, aztán még egy taxiba, és kérek egy red curryt meg egy ginger tea-t a nénitől Phanghanon, és befekszem egy függőágyba és nagyon jó lesz nekem, úgy hat hónap múlva. És nem lesz rossz idő.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása