2005.05.24. 11:10 - címkék: - komment
Ellenben újabb, és kivételesen releváns információim vannak szerencsebambusz-témában. Miután karácsonyra egy gyanútlan barátnőm szerencsebambusszal ajándékozott meg, megpróbáltam megbarátkozni a növénnyel. Hónapokig a kis üveg kübliben állt a konyhapulton (a szobába azért nem engedtem be), aztán egy idő után észrevettem, hogy az alsó fertályán gyökerek kezdenek nőni. Gondoltam, aminek gyökere van, az biztosan jobban szeretne földben élni, mint üvegcsében, úgyhogy hosszas és eredménytelen internetes kutatás után besétáltam a Fitolandba, és megkérdeztem az eladónőt, hogy ugyan, mi a teendő az üvegcsében gyökeret növesztő szerencsebambusszal.
Azért nem találtam sehol, mert amit a köznyelv és az IKEA-katalógus szerencsebambuszként emleget, annak valójában semmi köze a bambuszhoz, hanem egy Dracéna-féle. Magyarul sárkányfának hívják őket, a szerencsebambusz - "lucky bamboo"- hivatalos neve pedig Dracena sanderiana. Ennek megfelelően cserépbe ültettem, jelenleg panaszmentes.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása