2005.05.16. 13:01 - címkék: - komment

Voltam orvosi ügyeleten is, nem voltak túl kedvesek, de azért beadták nekem az injekciót, amit megneveztem. Nem, mintha sokat használt volna. Közben kiolvastam Orson Scott Card: A hetedik fiú-t, amitöl, be kall vallanom, hogy sokkal többet vártam. Nekem kevés benne a fantasy* bübájosság, túl sok a dicsöséges amerikai történelem, és persze a trilógiák szokásos hibája: az elsö részben épphogycsak megismerjük a szereplöket meg a helyszínt, megtudjuk, ki kivel van, de ha kalandokra vágyom, el kell olvasnom a többi részt is. Azért nem olyan rossz. Még gondolkodom.

*Azt mondták nekem, a fantasy nem azt jelenti, amit én gondolok, úgyhogy inkább nem írok le olyan szavakat, amiröl nem tudom, mit jelent.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása