2005.02.18. 07:45 - címkék: - komment
Megmondom, mennyi hasznos dolgot csinaltam peldaul ma: felkeltem. Ettem reggelire helyi gyumolcsoket cornflakessel (egeszseges). Napoztam, mielott meg tul meleg lenne (hasznos, mert otthon meg kell majd mutatni a barnasagot). Doglottem a fuggoagyban es kiolvastam John Needham: A nagy mango c. krimijet (jot tesz a gerincemnek es az elmemnek, valamint megyunk majd Bangkokba is, ahol jatszodik a konyv). Aludtam a fuggoagyban (ki kellett pihenni ennyi hasznosat). Elolvastam az emailjeimet, hogy tudjam, mi folyik a munkahelyemen, amig tavol vagyok, legyen min szoronganom, ki ne jojjek a gyakorlatbol. De asszem nem nagyon hasznalt. Ideerkezesunk elso napjatol kezdve annyira be vagyok lustulva, hogy azt mar nem nagyon lehetne fokozni. Kambodzsa utan ugye ram fer a pihenes. Arra is lusta voltam, hogy elmenjunk Half Moon Partyra a sziget tulso vegebe, meg rajottem, hogy igazan oszinten egyaltalan nem is vagyom betepett nemet turistakra. Fogalmam sincs, hogyan fogok visszaszokni a rendes eletbe.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása