2005.01.14. 22:46 - címkék: - komment
Tegnap megnéztem a Resident evil 2.-t húgommal. Nagyon jó film, ha az ember szereti a számítógépes játékból készült akciódús/szuperhősös zombihorror-folytatásokat. Én szeretem, különösen az olyanokat, ahol nők a szuperhősök, Milla Jovovichot meg még külön is. Egy éven belül a negyedik megtekintett zombihorror (Resident evil 1., 28 nappal később, Holtak hajnala, meg ez), és ha valaki azt gondolná, hogy a zombi- és egyéb horror-rajongás az elmebetegség jele, azt ki kell ábrándítanom. Jó dolog úgy félni, hogy nem valami valós dologtól félsz - betörnek, megerőszakolnak, megmérgezik a kutyádat, nem fog szeretni a főnököd - hanem teljesen irreálistól. Különösen annak jók a horrorok, aki sokat szokott amúgy hétköznapi dolgokon parázni, mint például én. Kikapcsol, ellazít :-))

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása