2004.09.09. 11:27 - címkék: - komment

Tegnap meglepetésszerűen megkaptam a pénzt a tolmácsolásért, hazavittem, betettem egy borítékba, ráírtam, hogy lakbér, és a Főbérlő asztalára helyeztem. A maradékot elköltöttem strepsilsre meg kamillateára, lassan két hete vagyok dögrováson (értsd: nátha), és mit sem javul, szerintem hamarosan megelégelem és antibiotikumot fogok szedni. Nem is tudom, eddig mért nem szedtem, a medikalizációban hiszek, szerintem mindenre van gyógyszer a fejfájástól a másnaposságon át a gyomorégésig, és be is szedem őket bármikor, valamint mindenképpen kórházban, nőgyógyász szakorvos és gyermekintenzíves szakorvos jelenlétében fogok szülni.
Nyugi, nem mostanában.
Találtam egy hipomán (= klinikai szintet alulról súroló pörgős, felhangolt állapot) ingatlanügynököt, kicsit felrázott az apátiából. A napokban néztem egy klassz kis lakást, udvari volt, sötét, túlzsúfolt, egy nagyon aranyos lány árulta, jelen volt az anyósa és a csecsemőkorú gyermeke is, valamint pelenkák, cumisüvegek, rockzenei cd-k és félkész festmények mindenfelé. A házban nemrég cserélték a vezetékeket, ez könnyen bizonyítható, a bevakolásra már nem maradt pénz, a tulaj elmondása szerint az előző vevő a lépcsőházból visszafordult. A lakás csendes, mindenhol öregek laknak, és valóban, a szemközti ajtóból vénséges néni leselkedett, a gangon kettő, szemmel láthatóan Parkinson-kóros bácsi vonszolta magát. A közvetlen szomszédban élő (?) néni annyira csendes, hogy öt napja nem jött ki a lakásból, ami azért furcsa, mert a vécé a folyosón van. Szóval pusztulás mindenütt, és el is ment a kedvem a egésztől, de az Ingatlanügynök nem ad esélyt a lazításra, péntekre három lakást szervezett be, rádumált, hogy kéredzkedjem el a munkahelyemről, hogy mindet végig tudjuk nézni, és hű, mégegytökjótistalált. Remélem, nem lesz súlyosan mániás és kerül be hozzánk, mielőtt lakásom lenne. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása