2004.09.07. 10:24 - címkék: - komment
Back home, a világon a legjobb nyaralásból, fotók később.

Viszont kitaláltam egy tök jót, figyeljetek:
a pszichiátrián, ahol dolgozom, sok beteg elég sokáig bent fekszik, unatkozik, és elég jól van ahhoz, hogy tudjon olvasni. Akkor jöttem rá, amikor egyik barátnőm feküdt bent, és a két hét alatt behurcoltam neki otthonról a fél világirodalmat. Múlt héten valamelyik reggel meg bambán néztem ki a fejemből a szociális foglalkoztató nővérünkre, és egyszerre csak kitaláltam, hogy milyen klassz lenne, ha lenne könyvtár a betegeknek. Végül is, van otthon egy csomó könyvem, amit csak úgy megvettem, és nem is tetszik, vagy több van belőle, vagy kaptam valakitől és csak útban van. Behozom, hátha valakinek bejön. Hátha más is hoz. Hátha nem lopják el az összeset egy hét alatt.
És akkor felhívás: ha van olyan könyved, amit meguntál, utálsz, túl magas és nem fér el a polcon, nem megy a többihez, a volt csajod felejtette nálad, vagy bármi miatt nem kell már, add neki a pszichiátria osztályunk alakulóban lévő könyvtárának. Csak ne legyen túl vastag vagy túl horror. Írjál nekem emailt, és kitaláljuk, hogyan és mikor.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása