2013.01.28. 20:49 - címkék: - komment

Az egyik vitathatatlan előnye a terhességnek egyébként, hogy a munkahelyemen az eddigi nekem leggyakrabban feltett kérdés a harmadik helyre csúszott. Az elmúlt nagyjából négy évben naponta átlagosan ötször kérdezték meg tőlem nővérek, orvosok, betegek, hozzátartozók, titkárnők, asszisztensnők és egyebek, hogy "Szia, nem tudod, hol van a Filozófus?"- ugyanis neki van egy ilyen képessége, hogy nem tudod, hol van. Néha jobban tűrtem, néha ideKifejezetten szerettem, amikor szabin volt, mert az volt az egyetlen időszak, amikor tudtam érdemben válaszolni (ti. "Szabin.")

Most épp a "Fiú vagy lány?" és a "Meddig dolgozol?" fut holtversenyben. A nevét is meg szokták kérdezni, amit már elég régóta tudunk, de sajnos itt asszem nem árulhatom el, mert még a sajátomat sem árultam el, és akkor meg hogy nézne az ki.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása