Szolgálati közlemény

2013.01.25. 21:39 - címkék: - komment

Új jó ügy van oldalt a linkeknél, kattintsatok. A nők bántalmazása ellen táncolunk február 14-én világszerte mindenütt. Minden harmadik nőt megvernek vagy megerőszakolnak élete során, és szerintem ezzel kellene foglalkozniuk a feministáknak (és nem pedig azzal, hogy tárgyiasítja a nőket, ha az angol nyelvben "she"-ként utalnunk a hajókra*). A nők különben elég rosszul bírják valamiért a bántalmazást, nálunk a pszichiátrián a bentfekvők igen jelentős részét vagy jelenlegi kapcsolatában vernek, vagy fiatalkorában erőszakoltak meg, és ettől lett depressziós / szorongó / személyiségzavaros. Ez nem fog elmúlni attól, hogy a világ minden pontján táncolunk Valentin-napkor, meg én inkább amúgy is annak lennék a híve, hogy táncolás helyett inkább a bántalmazókat is jó alaposan verjük össze párszor, dehát tudjátok, war is not the answer, Wendy, only love can conquer hate.

Itt a nemzetközi honlap, ez a magyar facebook csoport.

*Update: erre kaptam két nagyon mérges reakciót is feministáktól, úgyhogy szeretném leszögezni, hogy elnézést, ha félreértően fogalmaztam, de alapvetően tökéletesen egyetértek a feminizmus klasszikus céljaival, ti. hogy a nemek egyenrangúak és egyenjogúak legyenek, és eszembe sem jutott a feminizmust szidni vagy ilyesmi. Ami bosszantani szokott, az az, amikor a valódi problémák helyett látszólag semmiségeken lovagolunk, mert az számomra ellentmond az eredeti céloknak. Tudom, hogy vannak elméletek, amik szerint nem mond ellent, és csak akkor lehetünk egyenrangúak, ha egyúttal egyformák is vagyunk, ezekkel sajnos valóban nem értek egyet.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása