It's been a long, cold, lonely winter

2012.03.11. 22:18 - címkék: - komment

Előtte meg, mármint mielőtt Londonba utaztam volna, Sopronba utaztam, és legyalogoltam a szokásos körömet Brennbergben, ahol hó volt. Hó. Így nézett ki. Sopron összes többi részén plusz 10 fok volt és napsütés.

hó

Utána két napig izomlázam volt, ami elég elkeserítő, tekintve, hogy 16 km-ról beszélünk elhanyagolható szintemelkedéssel. Van egy útszakasz, a Mukk felé, ahol minden egyes alkalommal, amikor arra járok, nordic walking-botos emberek jönnek szembe, és most láttam kiírva, hogy ez sífutópálya, nyáron nordicolásra ajánlott. Ezenkívül a vasfüggöny túraútvonal (ami az az út, amelyik az osztrák-magyar határon megy és végig nyírfák vannak, mert régen az volt, hogy fehér törzsű fákat ültettek az országhatárokra, hogy a levegőből lehessen látni, hol van a határ), szóval az út része lett valami zarándokútnak, ezért most km-enként nagyonszép csillivilli táblákon ki van írva, hogy még hány km Mariacell gyalog. Elég jó. Mármint, nagy híve vagyok a gyaloglásnak, bármilyen céllal is történjen.

Az orchideás könyvet olvastam útközben, ami egy riportkönyv, úgyhogy be is lelkesültem, hogy riportkönyvet kell mégiscsak írnom Brennbergbányáról. Küldjetek pénzt. A férjem szerint kevés embert érdekelne egy ilyen könyv, de ez engem nem zavar.

Ja, mert szabin voltam egy hétig, és ezalatt csak háromszor kellett bejönnöm  a munkahelyemre és egyszer a mellékállásomba és ezért érek rá ennyire utazgatni a Brennbergbánya-London tengelyen. De már elmúlt.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása