It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)

2011.11.21. 21:11 - címkék: - komment

Tessék, ezért tart itt ez az ország, egész nap vártam, hogy felvisítsanak a szirénák, meg bemondják a hangosba meg a rádióba meg a tévébe, hogy nyakunkon az apokalipszis és megtámadták a bolygót, erre semmi. Reggel hallgattam a rádiót, utána bementem dolgozni*, dolgoztam, utána elmentem bkv-val a mellékállásomba, ott is dolgoztam, aztán elmentem venni jövő évi naptárat, aztán hazajöttem, és sehol, egyszer sem hallottam semmit arról, hogy lezuhant a mesterséges hold és a mittudoménmilyen város lakhatatlanná vált. Méghogy, idézem, "a résztvevő hatóságok és médiumok a médiatörvény előírásainak megfelelően tájékoztatták a lakosságot", hát engem nem tájékoztatott senki, és ha most tényleg világvége lett volna, én akkor is szépen gyanútlanul elbékávéztam volna magánrendelni, és utána meg még fogalom nélkül bementem volna a plázába és nyugodtan piszmogtam volna döntésképtelenül a Moleskinek között és közben szépen elporlasztott volna az atomsugárzás és felfaltak volna a zombik, hát köszönöm szépen.

*Az esemény egyetlen jeleként a Filozófus reggel számon kérte, hogy miért nem Star Wars-szereplőknek öltözve jöttünk be dolgozni, de ő mindig ilyeneket beszél.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása