I'm coming home now baby

2009.12.27. 12:38 - címkék: - 6 komment

A 22. napon reggel megerkezunk Bangkokba kisse elnyutten. Oreg vagyok en mar ehhez, ejszakaibuszozni. Mindegy, elmegyunk vasarolni, amit en amugy szeretek, akar magamnak, akar masnak, akar otthon, akar kulfoldon, de az MBK meg nekem is nyomaszto. Ez egy tul nagy plaza es tulzsufolt es nyomaszto, es ezt en mondom, aki barmikor csont nelkul beveszem a westendet aranyvasarnap. Mindegy, veszunk mindenfelet, meg iszunk kavet Starbucksban, aztan mindjart talalkozunk Anikoekkal, akik veletlenul epp erre jarnak.

A 23. napon, azaz holnap pedig nyuglodni fogunk estig, ugyanis este indul a gepunk, aztan pedig nyuglodni fogunk meg mintegy 15 orat. Volt ertelme azert az ukranokkal repulni anno, igaz, hogy macskaeledelt adtak enni es reszeg utasok verekedtek ossze utkozben, de Kijev legalabb utbaesett, a parizsi atszallas meg csomot hosszabbitja az utat. Valamit lehet, hogy elszamoltam, mert ugy emlekeztem, hogy 24 napra jovunk, ez meg 23, de most nincs kedvem utanaszamolni.

Most annyit gondolok, hogy jo lesz vegre meleg vizben tusolni igy majdnem egy honap hidegviz utan, es hogy nem lesz gekko a furdoszobaban, aztan meg, ki tudja.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása