Érzelmek, ruhák

2009.11.06. 13:47 - címkék: - 8 komment

Nekem tulajdonképpen már egészen szükségtelen a saját érzelmi állapotomat monitoroznom, ma reggel például csendben ültem a kezelőben és békésen majszoltam egy túróspitét, míg egy pszichiátriai nővér és két pszichoterápiás szemléletű pszichiáter vitázott azon a differenciáldignosztikai problémán, hogy az utóbbi heteket tekintve én vajon teljesen jól vagyok, depressziós vagyok, vagy disztímiás. 

Én nem tudom, hogy vagyok, viszont tegnap végre felpróbálgathattam ruhákat a jelmezkölcsönzőben, és az már majdnem olyan, mint a vásárlás. Megjegyzem, egész jól nézek ki elképzelhetetlenül mini, bőr és tüll, dögös vámpírnő-ruciban és loboncos vörös parókával. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása