"There are no cows in space"

2009.10.30. 16:21 - címkék: - 6 komment

Kaptam levelet, hogy lesz PhD-avatás, ahol odaadják a papírt ünnepélyes keretek között, "megjelenés az alkalomhoz illő öltözetben", aznap este pedig Halloween-partira vagyunk hivatalosak, "öltözz valami félelmetesnek és/vagy valami szexinek", és azon gondolkodtam, mi lenne, ha ugyanazt venném fel. Vajon milyen öltözet lehetne az, amiben mindkét alkalmon megjelenhetek? Mondjuk egy gótikus, fekete csipkés, ám merészen dekoltált, abroncsos ruhában átvehetem a PhD-t? Vagy dögös vámpírasszonynak öltözve? Max a fogakat addig kiveszem, a kitömött denevért meg leadom a ruhatárban. Vagy csak menjek a Halloween-bulira tűsarkúban és szürke nadrágkosztümben, elég félelmetes vagyok úgy is? Öltözzek businesswomannek a partira, ceruzaszoknyával, szemüveggel és laptoptáskával? Izgalmas kérdések ezek. 

Még arról is akartam írni, hogy tegnap rájöttem, hogy ha nem akarok megzakkanni hamar, akkor az egyetlen lehetőség, ha elmegyek sportolni, és kipróbáltam, hogy mennyire rázkódik a szem a futógépen (nagyon), és mennyire a biciklin (semennyire, viszont az unalmas), de aztán rájöttem, hogy erről nagyon nincs is mit írni. Jó volt. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása