Some style is legendary

2009.10.08. 13:56 - címkék: - 15 komment

Az jutott eszembe a múltkor a kongresszuson az excentrikusan öltözködő pszichiáternőkről, hogy egy ilyen orvosos "street fashion" blogot kéne csinálni, kongresszusokon és az ottani vacsikon és bulikon láttam eddig szerintem a legmerészebb és legérdekesebb összeállításokat. Oké, nyilván nem fogok ilyet csinálni, nem értek a fotózáshoz, se a divathoz, se időm nincs, de azért elgondolkodtam, vajon az emberek itthon megengednék-e fotózni magukat. Odamegyek valakihez azzal a szöveggel, hogy "jó estét, professzorasszony, nagyon élveztem az előadását, és klasszul néz ki ez a masnis felső a fehér szoknyával meg a fekete csipkeharisnyával plusz piros lakkcipő, megengedné, hogy csináljak Önről néhány képet a fotóblogom számára?" Valójában nem tudom. Nagy kár, hogy nem csinálom meg, mert a magyar pszichiátria szerintem kincsesbánya e tekintetben. Külön tag-gel szerepelnének az analitikusnők és külön a gyerekpszichiáterek.

Vagy itt van pl. az Advanced Style, szerintem tök jó, idős embereket fotóz klassz vagy érdekes cuccokban, mindezt persze New Yorkban, ahol a Nénik is bordó Martenst viselnek. Vajon itthon megengednék a random utcai nénik, hogy vadidegen lefotózza őket és feltegye a netre? Vagy rendőrért kiáltanának és botjukkal hadonászva zavarnának el? Ön megengedné, ha néni lenne és/vagy pszichiáter? Vagy botjával zavarná el az illetőt és/vagy antipszichotikus terápiát javasolna?

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása