I'm sick but I'm awesome

2009.09.08. 12:53 - címkék: - 8 komment
A teljességhez azért hozzátartozik, hogy tegnap összefutottam kedvenc vagány pszichológusnéni kolléganőnkkel, aki szerint, idézem, "a doktori iskola hőse" vagyok. Valamint emailben megdicsért világhírű 2. sz. témavezetőm (ritka, ám értékes pillanatok egyike, most viccen kívül), és egy másik emailben 1. sz. témavezetőm is röviden gratulált. Ezenfelül mielőtt kés alá feküdtem volna, még csináltam egy posztert egy kongresszusra, amit megdicsért világhírű tudományos igazgatóhelyettesünk, meg is lepődtem. Szóval azért értékelnek, mint embert, az anyagi fellendülés pedig a kínai horoszkóp szerint is várat még magára.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása