The eye of the tiger

2009.08.31. 15:24 - címkék: - 15 komment

Na, most összeraktam a karácsonyra kapott legómat (középkori, ilyenek, vigyázat, hangot ad az oldal, a trollhoz viszont van kis patkány is), aztán felhívtam a Szemészlányt, hogy most komolyan, akkor mit csinálhatok és mit nem. Nem ugrabugrálhatok, ne feküdjek sokat háton, ne emeljek súlyt és ne olvassak túl sokat, mert akkor ide-oda mozog az ember szeme. Asszem, kénytelen leszek filmeket nézni. Bár hamar elfáradok a nézésben, úgyhogy olyanokat kell választanom, amit már láttam ezerszer, és akkor is tudom, mi jön, ha nem nézek oda. 

Ja, hangoskönyv, a hangoskönyv engem idegesít, mert én sokkal (sokkal) gyorsabban olvasok, mint ahogy valaki beszél, és olyan lassan nem tudok figyelni. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása