Sose hittem vóna, hogy ilyen csúfság megeshetik egy bloggerral

2009.08.31. 11:01 - címkék: - 8 komment

Máris kijöttem a kórházból, és itthon lazítok. Elég idegesítő mondjuk, hogy az egyik szememmel nem látok, mert egy buborék van benne. 

Azt hittem, borzasztó lesz maga a kórházbanlét is, de igazából nem volt az, kétágyas szobákban voltunk, sokkal jobb kaja volt, mint a mi kórházunkban, és mindenki rendes volt. Senki nem kiabált a betegekkel, hanem kedvesek voltak, és tiszta mosdó volt wc-papírral. Pedig én már fel voltam készülve a Magyar Egészségügyre, de pozitívan csalódtam.
Akiket a műtét horrorisztikus részletei érdekelnek, az megnézhet egy igen hasonló műtétet a youtube-on, de tényleg csúnya. Az eleje meg a vége pont ugyanaz, mint az enyémnek, a közepén az a rész, amikor a maculáról szednek le valamit, olyanom nem volt (asszem). Közben nem láttam semmit, csak szürke buborékokat meg lila füstöt meg egyéb pszichedelikus dolgokat, és Abba szólt. Nem, nem voltam ennyire beállva a fél Xanaxtól, hanem tényleg, megkérdezte tőlem a műtét előtt a Főorvosnő, hogy "Abba jó lesz?". Asszem, ezután már sosem lesz számomra ugyanolyan a Dancing Queen.
Szerencsére elég volt gázzal feltölteni  szememet és nem kellett szilikonolajjal, ami rosszabb, mert azt utána ki kell venni egy másik műtéttel és amúgy is mindenféle mellékhatást okoz. Még hátravan viszont egy lézerezés, ami már nem befekvős, és még az is a baj, hogy a gáz, amit a szembe töltenek, néha bántja a szemlencsét és mellékhatásként szürkehályogot okoz, és akkor azt kell majd megműteni, de reménykedjünk benne, hogy ilyen nem lesz végül mégse.

Meg rájöttem, hogy nem hasonlítok a nagymamámra mégsem, mert ő olyan, hogy imádja mesélni a betegségének a részleteit, én meg kb egyszer elmeséltem ezt a műtétet, és már tökre unom.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása