"Self-knowledge is the gateway to freedom"

2009.08.25. 17:46 - címkék: - 6 komment

A férjem a védésről hazafelé meg véletlenül azt mondta, "úgy vennék neked valamit, mondjuk egy krémest", úgyhogy hamar a Perc utcai Culinaris előtt találta magát két tömött papírszatyorral. 

Most rusztikus ciabattát eszem, tiroli sonkát, 100 % vérnarancs juice-t, meg bio paradicsomot és paprikát (bár ez utóbbiakat nagymamám kertjében szedtem még vasárnap), és Hellmann's majonézt, ami a legjobb a világon. Nem, nem fizet nekem a Hellman's, csak majonézimádó vagyok, és tényleg, ég és föld. 

Middlemant nézek eközben, az első részt.
- It's all been fun and games up till now, but there's something about you I must know.
- Yeah?
- You like country?

És van még a hűtőben angol cider és maláj mangófagyi és a szekrényben poptart. Poptart! Már meg is feledkeztem a létezéséről az elmúlt ínséges hónapokban. Eper-milkshake ízű. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása