Practical demonkeeping

2009.08.18. 10:05 - címkék: - komment

Azt álmodtam ma, hogy valami hotelban voltunk a férjemmel, konkrétan egy nagy, baljóslatú, vidéki, brit ház egy házrészét béreltük nyaralás céljából, estefelé már lehetett tudni, hogy itt valami horrorfilmes fordulat közeledik, mert kísértet van a házban vagy szörny, valami nőnemű gonosz lény, aki éjszaka fog támadni. Úgyhogy kicsit félve feküdtünk le aludni (legalábbis én, a férjem nem igazán izgatta magát babonás hülyeségek miatt), aztán jött az a rész, amikor kivágódnak az ablakok és furcsa színű szél süvít, és akkor az derült ki, hogy én vagyok a nőnemű gonosz lény. 

Nem volt egészen világos, milyen módon oldotta meg a forgatókönyvíró, belém bújt-e a gonosz démon, vagy már eredetileg is gonosz démon vagyok, csak addig nem tudtam róla, nem tudom, meg azt se, hogy hogyan folytatódott volna a történet, mert láttam, hogy éles karmaim vannak és gyorsan felébredtem. De rossz érzés volt, rájönni, hogy nem kívülről leselkedik a szörny, amivel valahogy megküzdenénk úgyis, hanem én vagyok a szörny. Szomorú. 

Aztán felébredtem és láttam, hogy nincsenek is éles karmaim, és túlvilági szél sem csapdossa az ablakokat, hanem be van kapcsolva a ventillátor.

Na megyek, megpucolom inkább az ablakokat, amíg fő a lecsó. Mert egy házias gonoszdémon vagyok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása