A piece of the scan gets filled in by hand

2009.08.12. 11:34 - címkék: - 4 komment

Voltam a profi szemésznél, aki azt mondta, "ez egy igen kényes ügy", és megműti a szememet augusztus 28-án. Kórházba kell befeküdnöm, ami izgi és félelmetes, nem nagyon voltam a betegszerepben, amióta orvos vagyok. Szerencsére csak 3 nap, annyit kibírok, a Szemésznő pedig igen normális, meggyőző, profizmus benyomását kelti, nem beszélve a PhD-járól, szóval attól nem félek, hogy ő ront el valamit, a többi meg csak kellemetlenség. 

Az jutott eszembe még múlt héten, amit shadowridernál olvastam egyszer, de meg is keresem nektek, mert fent van még a blogja, szóval itt van a szürreálisan túlpszichologizáló kérdés, tudniillik hogy  "fáj a torkod - vajon mit nem akarsz elmondani?", és hogy beteg a szemem, vajon mit nem akarok látni? Mondjuk fogalmam sincs. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása