Kívülről tudják már az összes versem

2009.08.11. 17:25 - címkék: - komment

Ja, és amellett, hogy vettem egy hosszú, fekete ruhát, a Gyász című könyvet hurcoltam a táskámban, az "elvitelre, rendelésre is" felirat helyett "elvitelre, temetésre is"-t olvastam. El is csodálkoztam, miért emeli ki a Fornetti a lehetséges rendezvények közül a temetést, hiszen gondolom, gyerekzsúrra és tárgyalásokra is szívesen szállítanak. Asszem én különben tényleg tök szomorú vagyok, hogy meghalt a Cseh Tamás (bár már idegesít, hogy nem megy ki a fejemből a hülye világnézeti klubos dal már két napja). Meg amúgy meghalt egy távolabbi rokonom is tüdőrákban kb. ugyanazon a héten, de azt legalább tudtam előre. 

A halál furcsa dolog.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása