Székely google, pszichoanalízis, körömlakk

2009.06.30. 16:52 - címkék: - 4 komment

Kb. tíz perce ezen röhögök, hogy "Kik verekettek". 

Különben nincs semmi izgi. Tegnap munka közben felmerült bennem, hogy analitikus pszichoterápiát akarok tanulni, de ez még csak kósza ötlet, meglátjuk, hová vezet*. A lábkörmömről csúnyán lejött a francia manikűr, viszont a barátnőim azt mondták rám a múltkor, hogy "jé, pont úgy nézel ki, mint rég!", amit némi gondolkodás után mégis inkább bóknak vettem. A kézkörmöm meg a múltkori akcióm óta hosszú és ívesre reszelt, de borzasztóan idegesítő hosszú körmökkel például sms-t írni, meg egyébként is, fura, úgy érzem, mintha valami támadófegyvert erősítettek volna az ujjaim végére, én meg nem akarok bántani senkit. Hát ilyenek. 

*Update: most odáig vezetett, hogy megnéztem a honlapjukon, miből áll a képzés, és úgy döntöttem, talán inkább majd később. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása