Lifelong learning

2009.06.12. 19:15 - címkék: - 5 komment

Pszichoterapeuta záróvizsgám is van már. Nem érzem azt a kitörő diadalt, részben mivel én tényleg sokat akartam tanulni erre a vizsgára, de nem volt rá időm/energiám a phd miatt. És bár az igazán remek, de tényleg, hogy úgy tűnik, már alapból tudok annyit a pszichoterápiákról, mint amennyi egy záróvizsgához szükséges, mégis csalódott vagyok egy kicsit, hogy nem tanulhattam. Elterveztem, melyik könyveket fogom el- és újraolvasni. Oké, egy stréber vagyok. Stréber-wannabe. 

Másrészt könnyű tételeket húztam, egy olyan vizsgáztatónál, akit ismerek, és ettől olyan komolytalannak tűnt az egész. Súlytalannak. Nem olyan vizsga volt, amiről kitámolyogsz, mint egy bokszmérkőzésről, és azonnal el kell menned berúgni. Komolyan azon rinyálok, hogy túl kevés tanulással túl szerencsés vizsgahelyzetben túl jól sikerült a vizsgám? Ó, istenem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása