Öreg vagyok én már ehhez

2009.03.31. 20:59 - címkék: - 5 komment
Szóval kiderült két napja, hogy be kell adnom egy absztraktot egy kongresszusra azonnal két napon belül, de megmondta a főnököm, hogy nehogy utolsó napon próbáljam meg, mert biztos mindenki aznap tölti fel és majd nem lesz elérhető az oldaluk a sok lusta kutató miatt, aki velem ellentétben már hónapok óta tudja, hogy absztraktot akar beadni, de direkt az utolsó napra hagyta. (Manapság már erre a célra készült felületen tölti fel az ember a közleményét, nem csak úgy elküldi mezei emailben vagy neadjisten papíron, mint az én időmben. Ja, hogy ez az én időm.) Persze számos logisztikai és szociálpszichológiai tényező együttes eredményeként mégis ma, az utolsó napon próbáltam meg feltölteni, és persze a közepénél lehalt az oldaluk és nem volt elérhető többé egyáltalán semennyire, és akkor próbálgattam még és még, és már rég egymillió más dolgom lett volna, és fogadkoztam, hogy legközelebb minden egyes esetben hallgatok a főnökömre, és jaj, mit fogok neki mondani, ha kiderül, hogy nem tudtam feltölteni utolsó nap, és jaj, és aztán már olyan ideges lettem, hogy a google-ben eltárolt oldalak közül előkerestem a kongresszus honlapjának korábbi verzióját és azon a telefonszámukat, és felhívtam egy nénit asszem Hollandiában, hogy én most itt nem érem el az oldalukat és velem van-e a baj vagy velük, és mondta a néni, hogy ő nem tud arról, hogy bármi probléma állna fenn, és mindjárt megkérdezi, és akkor elment megkérdezni, visszajött, és mondta, hogy valóban a szerverük lehalt és jelenleg dolgoznak rajta, kérdeztem, hogy előreláthatólag vajon mik a kilátások, mondta, hogy egy óra múlva próbáljam meg újra, megkérdeztem higgadtan és kedvesen, ám határozottan, hogy ha nagyon sokáig használhatatlan lesz a szerverük, akkor vajon változtatnak-e a leadási határidőn, tekintve, hogy ma van az utolsó nap és bizonyára számtalan kutatót érint a probléma rajtam kívül is világszerte, és mondta, hogy természetesen meghosszabbítják a határidőt, ha nem sikerül egy órán belül kijavítani. Aztán egy idő után már működött, és akkor feltöltöttem, de persze teljesen nyugodt csak akkor leszek, ha már visszaírtak, hogy elfogadták, és előadásra került a kongresszuson, és beleírtam a disszertációmba és azt megvédtem és megvan a phd-m és idén november van és Koh Phanghanon vagyok a függőágyban a Néninél. Bár valójában teljesen nyugodt csak akkor leszek, ha elfogadták a cikkemet is, és ha már megvan a pszichoterapeuta szakvizsgám és nincs személyi kölcsönöm meg lakáshitelem meg folyószámlahitelem, és egészséges gyermekeim születtek, akik egészségben felnőttek, és a globális felmelegedésnek sikerült véget vetni valahogy, és a saját teraszomról nézem a tengert meg a vitorlásokat kezemben mojitóval és nem kell attól sem félni, hogy a lágy esti szél lefújja az asztalterítőt, mert le van rögzítve azokkal a kis műanyag vacakokkal.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása