Ez-az

2007.12.04. 20:12 - címkék: - 5 komment

Köszönöm a sok és informatív hozzászólást. Keresgéltem azóta cikkeket a medline-on mmorpg-addikció témakörben, találtam is egy párat, a 95 %-uk kínai. Mármint nem "nekem ez kínai", hanem rendesen kínai nyelven íródott cikkekről van szó. Hehe. Úgy látom, arrafelé kicsit aktuálisabb a téma.

De nyugalom, azért van pár angol is, úgyhogy nemsokára iszonyú jólképzett leszek.

Mert annyira ráérek. Not.

Még azt szeretném elmondani, hogy ma kétszer is meglátogattam Olinkát, aki eddigi értesüléseink szerint egészséges fiúgyermeknek adott életet, bár őt nem láttam (ti. a fiúgyermeket), mert az első alkalommal még odabent volt, a második alkalommal pedig az ifjú apával kellett beérnem, de gondolom, hasonló lehet, csak kisebb.

És ha valaki esetleg az októberben hisztérikusan megkezdett fogyókúrám iránt érdeklődne, annak elárulom, hogy rámjön a farmerom, rámjön a farmerom.

Téli depresszióra pedig szedjünk ginzenget, omega-3 zsírsavat (halolaj-kapszula) és nagy dózisú C-vitamint, valamint óvakodjunk a Goldfrapp-hallgatástól (ld. alább), mert az esetleg ronthat a tüneteken.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása