Nem ertem, mert vagyok reggel levert

2007.11.09. 16:32 - címkék: - 3 komment

Majd egyszer fogok egy hosszu, felhaborodott, elkotelezett, am tenyfeltaro posztot irni az otthonszulesrol (de most nincsen hozza kedvem), addig is olvassuk a temaban kisfokat.

Mar a masodik adag cuccunk van a PCR-ban, azaz mar csak majd, oooo, negyvenhatszor kell megismetelnunk ezt a felnapos mozdulatsort, felteve, ha megerkeznek a tobbi probaink. Ellenben orommel eszlelhettuk, hogy a magyar betegeknek es egeszseges kontrolloknak is van COMT genjuk (oke, mindenkinek van, de ezeknek a letezeserol mar papirunk is van!). Es ma mar izgalmas, nagyon draga, rozsaszin es jeg kozott tarolando cuccot is pipettaztam. Egyebkent a szakirodalom szerint aki homozigota a COMT gen bizonyos alleljara (ezt most meg kellene neznem, pontosan melyik, sot, illene tudnom), akkor nala a schizophrenianak az eselyet jobban noveli a cannabisfogyasztas, mint a heterozigotak vagy a masik allelra homozigotak eseten.

En heterozigota vagyok. Bar mindegy, mert ugysem szeretek fuvezni, az en drogom az unikum, sor, rum, kevert. Majd egyszer irok egy hosszu, felhaborodott posztot arrol, hogy mit nem szeretek meg (benne lesz, hogy futni, meg az otthonszulesrol vitatkozni, meg a mizoleves, meg a Pilzner, meg a Norbi, meg a pilates, meg az Esterhazy Peter is), de most nincsen hozza kedvem, es bizonyara olyan dolgokat is felsorolnek, amivel rendes korulmenyek kozott semmi bajom nincs.

 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása