Semmi különös

2007.08.02. 08:33 - címkék: - 2 komment

Ma reggel az első kollégám, akivel összefutottam, meggyanúsított, hogy én írom az index cikkeit (mármint a skizofrén egereset, meg a sclerosis multiplexeset meg a megtalálták a balkezesség génjét meg ezeket), úgyhogy ezúton szeretném elmondani, hogy nem írok az indexnek, sosem írtam, és nem is tervezem. (Na jó, ha egyszer nagyon sokat akarnak fizetni, lehet, hogy beadom a derekam, de eddig még nem kaparták a küszöböt). Valamint az új index címlaphoz sincs semmi közöm, mégis mindenki, akinek nem tetszik (azaz: mindenki) fontosnak tartja ezt megosztani velem. (Egyébként az az elméletem, hogy bármilyen honlap bárhol megváltozik, az olvasók/júzerek 100 % biztonsággal fanyalogni fognak és visszasírják az előzőt. Nem tudom, hogy ez egy ilyen internetes jelenség, vagy inkább a magyarokra jellemző "minden változás Rossz"-pesszimizmus.) Szóval nem, nem én írom, újságírók írják.

Ezenkívül még azt szeretném mondani, hogy 1.) 25 % akció van a Filagóra könyvesboltban (Vörösmarty mozi mellett, főleg  pszichológiakönyvek), 2.) 500 könyvre 50 % akció van az Alexandrában, ezek közül kb. 490 gagyi, ahogy elnéztem, de van pár jó. Egy jelentős részük sorozatkönyv, szóval aki a Lost-ot még könyvben is olvasni akarja, az menjen, örüljön. 

Az a baj, már csak arra tudok gondolni, hogy:
- milyen könyveket fogok vinni a nyaralásra
- milyen filmeket fogok megnézni a szabim alatt
- milyen könyveket és dvd-ket fogok megvenni, ha megjön a "fizetésem" <gúnyos kacaj>
- milyen színűre lakkoztassam a lábkörmömet, ha legközelebb megyek pedikűröshöz (eddig lakk nélküli vagy francia szokott lenni, de a szabim alatt végülis lehetne vörös is)
- melyik délelőtti aerobicórákra fogok eljárni a szabim alatt
- melyik napokra menjek Szigetre (vasárnap, kedd)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása