I like the peace in the back seat

2007.05.07. 15:00 - címkék: - komment
Azt hiszem, talan tudat alatt egy kicsit tartok tole, hogy ennyi gondtalansag es felelosseg-nelkuliseg utan hogyan fogok majd visszailleszkedni az otthoni munkaba. Csak abbol gondolom, hogy ma azt almodtam, hogy jott hozzam az egyik betegem kontrollra, en pedig elovettem a recepttombomet hogy felirjam neki a Rivotrilt, es rajottem, hogy nem emlekszem, hogyan kell receptet irni. (Miutan harmat elrontottam, megkerdeztem az egyik kollegamat. Meg szerencse, hogy almomban nem volt sajat szobam, hanem negyen voltunk egy kicsi szobaban, plusz a beteg, igy nem kellett messzire menni tanacsert.)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása