Traffic

2007.04.03. 22:48 - címkék: - komment
Meg azon gondolkodtam, miközben ráérősen bringáztam haza az edzőteremből, hogy milyen vicces, hogy otthon a biciklizés az mekkora vagányság, itt meg nulla vagányság, csak egy közlekedési eszköz. Öreg nénik cekkerrel meg a kormányra tekert művirágfüzérrel nyomják. Maria, az egyik holland lány mesélte, hogy amikor kint volt Bostonban a bátyjánál, akkor is biciklivel közlekedett, és feltűnt neki, hogy a társaságban ő lett az überlaza Bringáscsaj. (Arról jutott eszembe, hogy elolvastam a Snow Crash-t és a fordító biciklisfutár-szlenget használ benne, és hogy egyáltalán létezik ilyen, hogy "pesti biciklisfutár-szleng". De ha már az olvasónaplómat népszerűsítem, akkor inkább a hálózatos könyvet ajánlom, az sokkal jobb volt.) Egyébként itt a biciklisek az Út urai. Én mondjuk mindig hülyén érzem magam, amikor megáll nekem az autó, pedig neki van zöld és nekem piros, meg nem lép le a gyalogos, pedig neki van zöld és nekem piros, és állunk mindketten bután. Mondjuk, ha gyalog van az ember, tényleg folyton el akarnak csapni a bringások, tök veszélyes. Lehet, hogy itt gyalogosnak lenni a vagányság és van utrechti gyalogos-szleng.
Egyébként egyetlen darab emelkedő nincs az egész országban, így könnyű.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása