Jet lag

2007.03.29. 09:50 - címkék: - 3 komment

Ulok a munkahelyemen delelott tizkor, Air-t hallgatok, iszom a kavenak nevezett lottyot, es rajtam kivul meg senki sincs itt, ezt kikerem magamnak. En vagyok az, aki az utolso pillanatban esik be mindenhova! Velem nem fordulhat elo, hogy a tobbiek elott erek be a munkahelyemre! Mondjuk, az olasz csavot nem tudom uberelni, o del korul szokott becsamborogni, es idonkent vicces magyarazatokkal all elo, pl. biciklivel jott es eltevedt az egyetem teruleten belul, illetve hetfon amikor csak du egykor bukkant fel: meg nem heverte ki az oraallitast. Kemeny! Most olvastam kulonben, hogy az eletkor elorehaladtaval az ember egyre rosszabbul birja a jet-laget (ami azt jelenti, hogy ahogy oregszunk, egyre hosszabb idore kell Thaifoldre utazni, hiszen a nyaralas egyre nagyobb hanyadat teszi ki az osszevissza alvas).
De nem meselek tobbet, mert utalok ekezetek nelkul irni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása