2006.05.23. 16:40 - címkék: - komment
Back to work, persze, amit véget ért a szabim, negyven fok lett. Nem baj, nekem is jó volt. Úgy tűnik, beszerveztem Anikó exét az esküvőnkre fotózni, ami klassz, mert remek fotós. Egyébként pedig Az időutazó feleségét olvasom újra, csak ezúttal angolul. Kíváncsi voltam, hogy most is fogok-e bőgni a végén, de ezúttal már az elején elkezdtem. Mit csináljunk, bőgős könyv. Ja, és most informálódtam az internetről, hogy esetleg film is készül a gyönyörű szerelmi történetből, ha minden igaz. Az látszik talán akadálynak, hogy Brad Pitt és Jennifer Aniston vették meg a jogokat, akik időközben elváltak. Vajon ilyenkor ezt is el kell osztani, mint bármely közös vagyont? Brad lehet az első negyven perc producere, Jennifer a másodiké? Na jó, valójában egyáltalán nem akarom látni a filmet, túlságosan elképzeltem magamnak a szereplőket, és el sem tudom képzelni, hogy sikerül eltalálni őket. Egyáltalán el sem tudom képzelni, hogyan lehetne ebből jó filmet csinálni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása