2006.05.19. 17:04 - címkék: - komment
Délelőtt meg hevertem egy nyugágyfélében és nézegettem a berendezést: zöld, hullám formájú üveg térelválasztó, sárga fal, rajta fából faragott, hatalmas nap és buddhafejek, a téglavörös mennyezeten hatalmas mellekre emlékeztető, mindenféle színű lámpák, rózsaszíntől a királykékig, meg más színes lámpák a plafonba süllyesztve; a tetőn négyszög alakú résen tűz be fentről a napfény, ezüst porszemek táncikálnak az üvöltő drum and bass-re. Én meg lazulok a nyugágyban, kicsit szédülök, kezem-lábam zsibbad, és hipnotizáltan bámulom a táncoló porszemeket. Nem, nem egy coffeeshop Amszterdamban, hanem az edzőterem szaunája, bár abban biztos vagyok, hogy a lámpákat drog hatása alatt vásárolták.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása