2006.05.18. 15:32 - címkék: - komment
Különben szabin vagyok ezen a héten, az előbb meg felhívott maga a Nagyfőnök a mobiltelefonomon, mire meghűlt bennem a vér és kis híján elájultam ijedtemben. Vagyis nem ő hívott fel persze, hanem a titkárnője, hogy Nagyfőnök szeretne velem beszélni, kapcsolja, úgyhogy a kapcsolás alatt volt is időm katasztrófa-fantáziákat gyártani, hogy pl. azonnal menjek be a cuccomért, ki vagyok rúgva. De persze nem.
Maximum fitnessblogot tudnék írni, mert hétfő óta fogyózom, valamint aerobicozni járok, de már megtanultam, hogy erre senki nem kíváncsi, legyen elég annyi, hogy soha, soha ne vegyetek szűztea ice tea-t, mert nagyon rossz ízű. Most pedig megyek, megeszem nyamvadt párolt zöldségekből álló ebédemet.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása