2006.04.06. 16:19 - címkék: - komment
A tegnapi Dr. House-epizódban mondjuk kicsit csalódtam, mert először azt mondták a fiúra, hogy sinusitise (felső légúti fertőzés) és hipotireosisa (pajzsmirigy alulműködés) van egyszerre, pedig egytlen tünete sem utalt hipotireosisra, és nem is értem, hogy került ez oda. Köhögött, kiütése volt, esett a vérnyomása, esett a fehérvérsejtszáma, hányingere volt. A pajzsmirigy alulműködés tünetei székrekedés, fáradékonyság, fokozott alvásigény, depresszió. Ráadásul a szinkronhang egy ízben hipoteriosisnak ejtette.
De aztán amúgy is elvetették a diagnózist, és végül kiderült, hogy gyógyszermérgezése van, ami reális.
Ami nagyobb baj, hogy hallgattam az analitikusomra és ma fél hétre megyek fogorvoshoz.
Amikor utoljára fogorvosfiúval kerültem kapcsolatba, az elég csúnyán végződött, bár ez esetben párkapcsolatról volt szó; amikor azelőtt fogorvoslánnyal kerültem kapcsolatba, attól meg elcsábítottam macho pasiját, azután lebuktunk, szakítottak, a lány pedig elátkozott (engem), és rá egy hétre valóban fogorvosi tesztkérdések voltak az írásbeli államvizsgánkon, pedig az általános orvosi karon ez sosem fordul elő.
Szóval kicsit tartok tőlük.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása