2006.01.06. 15:09 - címkék: - komment
Tegnap néhány percig majdnem úgy döntöttem, hogy tematikus blogot fogok írni, aztán végiggondoltam az engem érdeklő témákat - regények, pszichoterápia, növények, fitness, diéta, főzés, horrorfilmek, szépségápolás - és arra jutottam, hogy ezek közül főzős meg könyves blog már sok olyan van, ami jobb, mint amilyen az enyém lenne, max pszichológiásat lenne értelme írni, de az meg kit érdekel. Úgy értem, akit érdekel, az utánaolvasna a blogom nélkül is, akit nem, azt meg nem. Felmerült még a teablog, mivel többek között teasznob vagyok, vicces lenne ilyet írni, de engem azért nem érdekel annyira ez a téma. Mármint teák ízéről írni. Úgyhogy azt hiszem, nem fogok tematikus blogot írni mégsem, bár, mint megtudtam, az énblogok ideje hanyatlóban. Énblogja mindenkinek van, most már a tematikus a trendi.
Egyébként amiről remek, hozzáértő, gyakran frissülő tematikus blogot tudnék írni, az a ruhavásárlás.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása