2005.12.28. 23:59 - címkék: - komment
Elmúltak az ünnepek, és hirtelen mindenkinek eszébe jutott, hogy megbolonduljon, sajnos egyedül vagyok az osztályon és ügyelek is. Vicces és rémisztő is, hogy saját magam főnöke és beosztottja vagyok egyben, mivel említettek mind szabin vannak. Bár egyik nővérünk szerint ez direkt jó, mert ha valaki elbasz valamit, nem kell sokat gondolkodni, hogy ki mulasztott. Új betegünk meg megkérdezte, választhat-e magának kezelőorvost, mondtam neki, hogy elvileg igen, én vagyok a választék. Nem tudom, hogy fogok holnap bulizni, de pénteken másnaposan egyedül dolgozni lesz igazán izgalmas. Azt hittem, majd ügyeletben fordítok kicsit, de persze jött tíz beteg gyors egymásutánban. Ellenben még megdönthetem az összkórházi egy-nap-alatt-felvett-legtöbb-beteg-rekordot, asszem 12-vel tartja a csúcsot egy volt kollégám. Messze még a reggel.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása