2005.08.12. 10:39 - címkék: - komment
Most jön az, hogy bekopizok egy-egy tavalyi és tavalyelőtti szigetes postomat.

2003., amikor még drogprevenciós alapítványnak dolgoztam a szigeten, és Görivel meg Kollégával voltam kint.
Tisztelt St. Yves Ügyfélszolgálat! Ezúton szeretném kifejezni felháborodásomat, amiért Önök félretájékoztattak engem és még számtalan vásárlót Dark Eye Circle Diminisher márkanevű szemránc- és szemkarika-eltüntető készítményük hatásosságával kapcsolatban. Az említett krém csomagolásán Önök azt ígérik, hogy egyhetes rendszeres használat után csökkennek, két hét után pedig teljesen eltűnnek a szemet övező fekete karikák, táskák, ráncok. Pontosan két hete használom készítményüket, előírásszerűen két ujjal applikálva a krémet az érintett területre, lefekvés előtt és felkelés után. Azóta a szemem alatti karikák csúfos mélyülésen és rosszabbodáson mentek keresztül. Igaz ugyan a tény, hogy az utóbbi két hét minden napját a Sziget szervezésével illetve a Szigeten, a mai éjszakát pedig munkával töltöm, azonban készítményük leírásában életmódbeli kitételek nem szerepelnek. Kérem, hogy legközelebb hasonló készítményeiken tüntessék fel, hogy fesztiválok idején, illetve ügyeletes orvosok esetében a készítmény tökéletesen hatástalan. Sajnálom, hogy krémjük számomra csalódást okozott, remélem, levelemmel sikerült néhány jó tanáccsal szolgálnom a jövő piacpolitikáját illetően. Köszönettel és a jó édes anyátokat: isolde.

2004., amikor már másutt dolgoztam, ezért csak egy napot voltam, de azt is minek.
És akkor Váratlan Fordulat: "Te nem akarsz tartozni senkihez." - mondja nekem a Fiú, és annak rendje és módja szerint kirúg. - "Te nem akarsz engem boldoggá tenni. Neked olyasvalaki kell, akiért mindig küzdeni kell. Te nem tudsz senkihez sem tartozni." I guess I'll die another day

Nagyon ráérek, úgy tűnik.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása