2005.07.29. 11:20 - címkék: - komment
De megmondom őszintén, hogy egyáltalán nem értem, miért zavar egyeseket, hogy rinyálok. Rinyálok, mert melegem van, és jó lenne, ha lenne a munkahelyemen légkondi. Nem is annyira mellesleg, talán a betegeknek is jó lenne, ha nem negyven fokban kéne itt szenvedniük. Természetesen, amíg ilyen keveset keresek, két választásom van: vagy elmegyek egy gyógyszercéghez, ahol több a lóvé és van légkondi, de nemszeretem a munka, és amit nem szeretek, úgysem csinálnám jól; vagy maradok annál, amit szeretek és amihez értek, csinálom a legjobb tudásom szerint, és rinyálok. Nem a betegeimnek rinyálok, hanem a blogomban, amely, ha jobban belegondolunk és elolvassuk a címben szereplő mondatot, gyakorlatilag erre a célra készült. Akkoriban még pasi miatt rinyáltam, de életem ezen területe megoldódott (btw. nem kerül sokkal többe varratni a menyasszonyi ruhát, mint bérelni, mivel bérelni és magadra szabatni is elég drága; és egyszerű ruhát akarok), úgyhogy most kénytelen vagyok mást kitalálni.
Azt gondolom, hogy a rinyálás alapvető emberi jogunk, és az a társadalom, amely ezt a jogunkat korlátozni kívánja, nem nevezhető demokráciának többé :-)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása